TERMÉNYFELVÁSÁRLÁSI ÁRAK:
Étkezési búza: 69.094,72 Ft (tonna)
Takarmánybúza: 61.647,58 Ft (tonna)
Napraforgómag: 135.244,11 Ft (tonna)
Takarmánykukorica: 62.359,11 Ft (tonna)
Takarmányárpa: 51.815,37 Ft (tonna)
Repcemag: 162.038,58 Ft (tonna)
Full-fat szója: 231.530,42 Ft (tonna)
ÜZEMANYAGÁRAK:
Gázolaj ára: 686 Ft
Benzin ára: 662 Ft
DEVIZA KÖZÉPÁRFOLYAM:
EUR: 383,69000
USD: 358,72000
CHF: 399,78000
GBP: 443,70000
Hirdetés
Prémium márka lesz a Steyr?

Prémium márka lesz a Steyr?

Traktorok - 2019.11.09

Impozáns tervekkel állt elő a Case IH, New Holland és Steyr márkákat birtokló CNH Industrial a következő öt évre. Az új stratégia részeként az osztrák traktorok prémium minőségű gépekké lépnének elő.

Az 1947-ben alapított osztrák Steyr traktorgyártó cég 1996-ban került az amerikai Case Corporation tulajdonába, így ma már a Case IH és New Holland márkák testvérének tekinthető. Az anyavállalat a közelmúltban hirdette meg új, ötéves „Transform 2 Win” stratégiáját a jövőbeni növekedés biztosítására, és ennek keretében a mezőgazdaságon belül a Steyrnek új szerepet szánnak.

Az mindenesetre már eldöntött, hogy a jövőben a három márka még differenciáltabban jelenik meg a CNH Industrial kínálatában. Tervezik egy 100 LE alatti globális traktorsorozat kialakítását is, ezekből évente 100 ezer darabot akarnak gyártani és értékesíteni. A 2020–2024-es időszakra vonatkozó új stratégia szintén lényeges eleme, hogy eddigieknél még jobban szétválasztják a vállalat közúti és szántóföldi részlegeit. A jelzett ötéves ciklusban 5,6 milliárd dollárt fordítanak kutatás-fejlesztésre csak a mezőgazdasági divízióban.

Steyr 2

A terv további részeként a mezőgazdasági gépeladásokból származó bevételt 30 százalékkal, közel 16 milliárd dollárra kívánják emelni 2024-re. Ennek kapcsán a Steyr prémium márkává alakulna át, mégpedig meglehetősen rövid idő alatt. Mindez csúcstechnológiát képviselő felszereltséget jelent majd a traktoroknál, illetve partnerségi viszonyra lépnek európai, prémium minőséget képviselő munkagépgyártókkal, hogy azokkal együttműködve fejlesszék a márkát.








Szerző: AgrárUnió, Fotók: CNH Industrial

Címkék: traktor, Steyr, mezőgépgyártás, stratégia, CNH Industrial
Friss hírek
Kiemelt hírek

Ezt olvasta már?

Műtrágya nélkül indítjuk el a kalászosokat!?

Mit adjunk ki, mit hagyhatunk el, mennyit tudunk spórolni?  Lehet-e olcsón, mégis sokat és jó minőségben ...