Landini 5 Stage V

Erős, tiszta, kényelmes: Landini 5 Stage V

A Landini megújította kínálatát az új, 5-ös szériás traktorokkal. A három modell mindegyike teljesíti a Stage V emissziós normákat, a legnagyobb erőgép pedig akár 115 LE leadására is képes.

„A teljesítménnyel, amely a nagyobb kategóriájú gépekhez hasonlítható, az új Landini 5 Stage V tökéletesen illeszkedik mind a szántóföldeken, mind a gazdaságokban végzett munkákhoz, bármilyen feladat maximális hatékonysággal történő elvégzéséhez, és mindemellett kiváló kezelési kényelemmel rendelkezik” – emelte ki Antonio Salvaterra, az Argo Tractors marketingigazgatója.

Az új szériában három modell érhető el, amelyeket az FPT F36 négyhengeres, 16 szelepes, 3,6 literes, turbófeltöltéses dízelmotorja szolgál ki. A legnagyobb modell akár 115 LE leadására is képes. A legmodernebb utókezelési eljárásokkal teljesíti a Stage V normákat, így teljesen megfelel az EU szabályozásának. Az utókezelő rendszert sikeresen integrálták a motorháztető alá, így garantálva továbbra is a kivételes kilátást a gépkezelő számára.

A nyolc váltóvariációval teljesen a saját igényeinkre lehet szabni a megálmodott traktort. Az alap 12 előre + 12 hátra fokozattal és mechanikus irányváltóval ellátott erőátviteli egységtől akár a T-Tronic váltóig (48 előre és 16 hátra fokozat, mászóval, elektrohidraulikus irányváltóval) terjednek az opciós lehetőségek.

A Common Rail rendszer pontos üzemanyag mennyiséget biztosít a csökkentett üzemanyag-fogyasztás és jobb teljesítmény érdekében. A megtakarításhoz hozzájárul a Motor Memo Switch rendszer is, amely lehetővé teszi az ideális motorfordulat memorizálását és előhívását a különböző alkalmazásokhoz. A 135 literre növelt üzemanyagtartály és a 13 literes AdBlue tartály hosszú munkavégzést biztosít.

A teljesítményt és a kényelmet az új rugózott első híd biztosítja, megbízhatóságot és stabilitást kölcsönözve a szántóföldön végzett munkákhoz és a szállítási körülmények közben. A tapadás maximalizálása érdekében az új 5-ös széria Twin Lock-kal van felszerelve, ami az első és hátsó differenciálmű egyidejű integrált kapcsolását jelenti. A rendszer automatikusan be- és kikapcsolja a differenciálzárat és a négykerék-meghajtást, megkönnyítve és hatékonyabbá téve ezzel a kezelő munkáját. Ezen kívül az első tengelybe integrált olajfürdős féktárcsával ellátott IBS-nek (integrált fékrendszer) köszönhetően, akár 50 százalékkal csökkenthető a féktávolság.

Alapesetben a függesztő szerkezet vezérlése mechanikus rendszerű, de akár teljesen elektromos is lehet, növelve a termelékenységet és a precízebb munkavégzést. A hátsó 3 pont csatlakozás 2-es kategóriájú és akár 4500 kg kapacitású. 4 TLT fokozat érhető el a traktoron, valamint az automata TLT-kapcsolás.

Az úgynevezett Total View Slim fülke esetében is elérhető opcióként a mechanikus fülkerugózás, amely hozzájárul az első tengellyel együtt a gépkezelő elszigeteléséhez a rezgésektől, növeli a kényelmet szállítás és munka közben. A 4 oszlopos szerkezet maximalizálja az üvegezett területet, 360 fokos látómezőt biztosít. Az akár 10 LED lámpának köszönhetően az éjszakai munkavégzés sem akadály, a vezetőfülke tetőkialakítása biztosítja a rálátást a homlokrakodóra.

 

Ha tetszett a cikk regisztráljon az AgrárUnió hírlevélre: https://www.agrarunio.hu/regisztracio

Forrás: AXIÁL Kft. / Landini

Tags: traktor, Landini, Stage V, homlokrakodó, differenciálmű

Oldalunk cookie-kat ("sütiket") használ. Ezen fájlok információkat szolgáltatnak számunkra a felhasználó oldallátogatási szokásairól, de nem tárolnak személyes információkat. Szolgáltatásaink igénybe vételével Ön beleegyezik a cookie-k használatába. További információ Elfogadom