
Univerzális gép, univerzális megoldásokra
Traktorok - 2021.05.12
A sorozat három modelljének meghajtását az FPT NEF 4.5L motorok biztosítják 114 és 140 lóerő közötti teljesítménnyel.
A motorok az SCR (szelektív katalitikus redukció) és DOC (dízel oxidációs katalizátor) rendszer alkalmazásával teljesítik a Tier 4 Final emissziós előírásokat a károsanyag-kibocsátás csökkentése érdekében. Az erőforrások Dual Power rendszert is magukban foglalnak, amely a motor teljesítményét növeli meg TLT-vel végzett munkák és közúti szállítás során.
A 6C traktorokat kompakt felépítés, a legújabb, modern és formatervezett, négyoszlopos vezetőfülke jellemzi személygépkocsikban alkalmazott minőségi belső burkolatokkal a munkavégzés maximális kényelme érdekében.
A 6C sorozat fő műszaki jellemzői között megtalálható az új, 36+12 fokozatú T-Tronic sebességváltó is 3 fokozatú powershift funkcióval, az elektronikus vezérlésű hátsó hárompont-függesztőszerkezet 5400 kg maximális emelési kapacitással, az opciós 4 fokozatú TLT és egy továbbfejlesztett hidraulika-rendszer, amely rendelhető standard konfigurációval 66 l/min térfogatárammal vagy zárt központú, terhelésérzékelős változatban 110 l/min kapacitással.
A traktorok opcióként rendelhetők első háromponttal és TLT-vel is az erőgép sokoldalúságának növeléséhez. A 6C traktorsorozat ezenkívül elérhető elsőhíd- és vezetőfülke-rugózással is a vezetési kényelem növelése érdekében.
TIER 4 FINAL FPT-NEF MOTOROK SCR RENDSZERREL
A 6C traktorok meghajtásáról az FPT-NEF 4.5 L, 4 hengeres, turbófeltöltéses, hengerenként 4 szelepes, közös nyomócsöves motorok gondoskodnak, amelyek maximális teljesítménye 121, 133 és 140 lóerő. Az optimalizált elektronikus üzemanyag-befecskendezés és a továbbfejlesztett égési hatékonyság az SCR/DOC rendszerrel kombinálva lehetővé teszi, hogy ezek a motorok kivételes teljesítményt és nyomatékrugalmasságot nyújtsanak alacsony üzemanyag-fogyasztás mellett.
Ezek a motorok fel vannak szerelve Dual Power rendszerrel is, amely automatikusan megnövelt teljesítményt és nyomatékot biztosít nehéz körülmények és nagy terhelés esetén, ugyanakkor állandó értéken tartja a sebességet és a termelékenységet. A motorburkolat magasra nyitható, így könnyű a hozzáférés a motortérhez a rutinszervizek és karbantartások elvégzésekor.
T-TRONIC SEBESSÉGVÁLTÓ HAJTÁSMEGSZAKÍTÓ GOMBBAL ÉS POWER SHUTTLE IRÁNYVÁLTÓVAL
A T-Tronic sebességváltó megháromszorozza az alapkivitelű hajtómű 12 sebességfokozatát (Speed Four 3 sebességcsoportban elhelyezett 4-4 sebességfokozattal) terhelés alatt, ami összesen 36 előremeneti és 12 hátrameneti sebességfokozat kapcsolását teszi lehetővé. A sebességfokozatok a sebességváltó karon elhelyezett gombbal kapcsolhatók.
Opcióként mászóval ellátott sebességváltó is rendelhető, amely a kapcsolható sebességek számát 48 előremeneti és 16 hátrameneti fokozatra növeli. A sebességváltó karon elhelyezett hajtásmegszakító gombbal és a kormánykerék mellett található power shuttle irányváltó karral a gépkezelő a kuplungpedál használata nélkül válthat sebességet és kapcsolhat előre- és hátramenetbe.
A T-Tronic sebességváltó Eco Forty üzemmódot is tartalmaz, amely a 40 km/h csúcssebesség elérését 1900 min-1 motorfordulatszámon teszi lehetővé, ami csökkenti az üzemanyag-fogyasztást és a zajszintet közúti szállítás során. A traktorok rendelhetők 50 km/h csúcssebességet biztosító Top Fifty üzemmóddal is.
Az irányváltó modulációval (potenciométerrel) beállítható a power shuttle irányváltó reakciója az adott munkagépnek és talajviszonyoknak megfelelően.
FÜGGETLEN ELSŐKERÉK-FELFÜGGESZTÉS (OPCIÓ)
A 6C sorozat rendelhető opciós elektrohidraulikus vezérlésű, független elsőhíd-rugózással, amely nagyobb haladási sebességet és kiváló fordulékonyságot biztosít minden terepen, így növeli a kezelői kényelmet, a biztonságot és a termelékenységet. Automata üzemmódban használva vagy akár manuálisan állítható szintezéssel mindig optimális csillapító hatást érhet el.
HYDRA-PTO: 2 ÉS 4 FOKOZATÚ TLT HIDRAULIKUS KAPCSOLÁSSAL A MAXIMÁLIS RUGALMASSÁGHOZ
A TLT alapfelszereltségként 2 sebességfokozatot tartalmaz. Opcióként rendelhető 4 fokozat is.
A nyomógombbal hidraulikusan kapcsolható, többtárcsás, nedves kuplung lehetővé teszi a TLT modulált kapcsolását, ami biztosítja a munkagép kíméletes beindítását. Az Auto TLT funkció automatikusan kapcsolja be és ki a TLT-t a hárompont-függesztőkarok magasságának megfelelően, amit a gépkezelő állíthat be, így megoldható a munkagép precíz vezérlése a táblaszéli fordulók során.
NAGY TELJESÍTMÉNYŰ HIDRAULIKA-RENDSZER SOKOLDALÚ KIHELYEZETT SZELEPEKKEL
Az új hidraulika-rendszer opcióként rendelhető zárt központú konfigurációval (LS), 110 l/min teljes térfogatárammal. A rendszer akár 5 terhelésérzékelős kihelyezett hidraulikaszeleppel is rendelhető, amelyek kezelőszervei a jobb oldali konzolba vannak beépítve, ami biztosítja a munkagép hatékony működtetését a nagyobb sokoldalúság érdekében. Két kihelyezett hidraulikakör-vezérlő szelepet joystick vezérlőkarral lehet működtetni – például homlokrakodó használatához –, míg a fennmaradó három kihelyezett szelepet a vezérlőkarokkal.
LANDTRONIC HÁROMPONT-FÜGGESZTŐSZERKEZET
A Landtronic függesztőszerkezet a jobb oldali konzolon kényelmesen elhelyezett, elektronikus vezérlésű kezelőszervei lehetővé teszik a munkagépek egyszerű és precíz működtetését. Igény esetén radar-sebességszenzor is rendelhető a vonóerő növelése és a kerékcsúszás csökkentése érdekében nehéz talajviszonyok esetén. Két segédemelő munkahengerrel elérhető az 5400 kg-os maximális emelési kapacitás. A II. kategóriás hárompont-függesztőszerkezetet alsó függesztőkaros erőérzékeléssel látták el, ami nagymértékben hozzájárul a munkaeszközök pontos vezérléséhez.
ÚJ MASTER CLASS VEZETŐFÜLKE PÁRATLAN KILÁTÁSSAL ÉS KÉNYELEMMEL
A Master Class vezetőfülkét négyoszlopos vázszerkezet, sík padozat és hátul pántolt ajtók jellemzik, amelyek páratlan panorámakilátást tesznek lehetővé, és biztosítják a vezetőülés könnyű megközelítését. A vezetési pozíció beállítását jellemzi a légrugózású vezetőülés, a teleszkóposan állítható és dönthető kormánykerék, mely együtt mozog a műszerfalpanellel. A fő kezelőszervek kényelmes helyen, a jobb oldali konzolba vannak beépítve a maximális kényelem és könnyű kezelhetőség érdekében. A fülkebelsőt letisztult és modern dizájn jellemzi a személygépkocsikra jellemző burkolatokkal és minőséggel, valamint ergonomikusan elhelyezett kezelőszervekkel. A 6C traktorok tökéletes zajszigetelésű, túlnyomásos és légkondicionált vezetőfülkéje kényelmes munkakörnyezetet nyújt a szántóföldön eltöltött hosszú munkaórákhoz. Az opcionálisan rendelhető mechanikus kabinrugózás extra kényelmet biztosít. A tetőablak tökéletes kilátást jelent homlokrakodó használata során. A 14 nagy fényerejű halogén munkalámpa pedig kiváló megvilágítást biztosít az éjszakai munkavégzéshez.
További információ:
Somogyi Ákos,
Landini-termékfelelős 30 146 4005
Ha tetszett a cikk regisztráljon az AgrárUnió hírlevélre: https://www.agrarunio.hu/regisztracio
Címkék: traktor, Axiál Kft., T-Tronic, MASTER CLASS, HYDRA-PTO, LANDTRONIC
Ahol hisznek az ésszel végzett forgatásos talajművelésben, ott ...

Pöttinger Plano VT 6060 – A teljes keresztmetszetű ...

Weidemann T6025 teleszkópos rakodó – Ember, gép és szerszám ...

Továbbra is magas a napraforgó ára

Változások a traktorok energiaellátásában (3. rész) – Az olasz ...

Terméshozam és ellenállóképesség – Jönnek a szezon legjobb ...

A mezőgépek veteránjai – KÜHNE HUNGÁRIA DRILL vetőgép

A KWS nem csak zsákban méri a kukoricahibridjeit

Hatályba lépett az agrárgazdaságok generációs átadását ...

Magas olajsavas koncentráció jelentősége napraforgóban