TERMÉNYFELVÁSÁRLÁSI ÁRAK:
Étkezési búza: 87.821,01 Ft (tonna)
Napraforgómag: 209.091,24 Ft (tonna)
Takarmánykukorica: 76.608,80 Ft (tonna)
Takarmányárpa: 82.935,73 Ft (tonna)
Repcemag: 211.646,47 Ft (tonna)
Full-fat szója: 209.466,80 Ft (tonna)
ÜZEMANYAGÁRAK:
Gázolaj ára: 639 Ft
Benzin ára: 631 Ft
DEVIZA KÖZÉPÁRFOLYAM:
EUR: 404,57000
USD: 389,35000
CHF: 429,75000
GBP: 485,09000
Hirdetés
Univerzális gép, univerzális megoldásokra

Univerzális gép, univerzális megoldásokra

Traktorok - 2021.05.12

A sorozat három modelljének meghajtását az FPT NEF 4.5L motorok biztosítják 114 és 140 lóerő közötti teljesítménnyel.

A motorok az SCR (szelektív katalitikus redukció) és DOC (dízel oxidációs katalizátor) rendszer alkalmazásával teljesítik a Tier 4 Final emissziós előírásokat a károsanyag-kibocsátás csökkentése érdekében. Az erőforrások Dual Power rendszert is magukban foglalnak, amely a motor teljesítményét növeli meg TLT-vel végzett munkák és közúti szállítás során.

A 6C traktorokat kompakt felépítés, a legújabb, modern és formatervezett, négyoszlopos vezetőfülke jellemzi személygépkocsikban alkalmazott minőségi belső burkolatokkal a munkavégzés maximális kényelme érdekében.

A 6C sorozat fő műszaki jellemzői között megtalálható az új, 36+12 fokozatú T-Tronic sebességváltó is 3 fokozatú powershift funkcióval, az elektronikus vezérlésű hátsó hárompont-függesztőszerkezet 5400 kg maximális emelési kapacitással, az opciós 4 fokozatú TLT és egy továbbfejlesztett hidraulika-rendszer, amely rendelhető standard konfigurációval 66 l/min térfogatárammal vagy zárt központú, terhelésérzékelős változatban 110 l/min kapacitással.

A traktorok opcióként rendelhetők első háromponttal és TLT-vel is az erőgép sokoldalúságának növeléséhez.
A 6C traktorsorozat ezenkívül elérhető elsőhíd- és vezetőfülke-rugózással is a vezetési kényelem növelése érdekében.

TIER 4 FINAL FPT-NEF MOTOROK 
SCR RENDSZERREL

A 6C traktorok meghajtásáról az FPT-NEF 4.5 L, 4 hengeres, turbófeltöltéses, hengerenként 4 szelepes, közös nyomócsöves motorok gondoskodnak, amelyek maximális teljesítménye 121, 133 és 140 lóerő. Az optimalizált elektronikus üzemanyag-befecskendezés és a továbbfejlesztett égési hatékonyság az SCR/DOC rendszerrel kombinálva lehetővé teszi, hogy ezek a motorok kivételes teljesítményt és nyomatékrugalmasságot nyújtsanak alacsony üzemanyag-fogyasztás mellett.

axialMOTORE Landini Serie 6C

Ezek a motorok fel vannak szerelve Dual Power rendszerrel is, amely automatikusan megnövelt teljesítményt és nyomatékot biztosít nehéz körülmények és nagy terhelés esetén, ugyanakkor állandó értéken tartja a sebességet és a termelékenységet. A motorburkolat magasra nyitható, így könnyű a hozzáférés 
a motortérhez a rutinszervizek és karbantartások elvégzésekor.

T-TRONIC SEBESSÉGVÁLTÓ HAJTÁSMEGSZAKÍTÓ GOMBBAL 
ÉS POWER SHUTTLE IRÁNYVÁLTÓVAL

A T-Tronic sebességváltó megháromszorozza az alapkivitelű hajtómű 12 sebességfokozatát (Speed Four 3 sebességcsoportban elhelyezett 4-4 sebességfokozattal) terhelés alatt, ami összesen 36 előremeneti és 12 hátrameneti sebességfokozat kapcsolását teszi lehetővé. A sebességfokozatok a sebességváltó karon elhelyezett gombbal kapcsolhatók.

Opcióként mászóval ellátott sebességváltó is rendelhető, amely a kapcsolható sebességek számát 48 előremeneti és 16 hátrameneti fokozatra növeli. A sebességváltó karon elhelyezett hajtásmegszakító gombbal és a kormánykerék mellett található power shuttle irányváltó karral a gépkezelő a kuplungpedál használata nélkül válthat sebességet és kapcsolhat előre- és hátramenetbe.

axialLAND 6C fulke

A T-Tronic sebességváltó Eco Forty üzemmódot is tartalmaz, amely a 40 km/h csúcssebesség elérését 1900 min-1 motorfordulatszámon teszi lehetővé, ami csökkenti az üzemanyag-fogyasztást és a zajszintet közúti szállítás során. A traktorok rendelhetők 50 km/h csúcssebességet biztosító Top Fifty üzemmóddal is.

Az irányváltó modulációval (po­tenciométerrel) beállítható a power shuttle irányváltó reakciója az adott munkagépnek és talajviszonyoknak megfelelően.

FÜGGETLEN ELSŐKERÉK-FELFÜGGESZTÉS (OPCIÓ)

A 6C sorozat rendelhető opciós elektrohidraulikus vezérlésű, független elsőhíd-rugózással, amely nagyobb haladási sebességet és kiváló fordulékonyságot biztosít minden terepen, így növeli a kezelői kényelmet, a biztonságot és a termelékenységet. Automata üzemmódban használva vagy akár manuálisan állítható szintezéssel mindig optimális csillapító hatást érhet el.

HYDRA-PTO: 2 ÉS 4 FOKOZATÚ TLT HIDRAULIKUS KAPCSOLÁSSAL 
A MAXIMÁLIS RUGALMASSÁGHOZ

A TLT alapfelszereltségként 2 se­­bességfokozatot tartalmaz. Op­­­ció­ként rendelhető 4 fokozat is.

A nyomógombbal hidraulikusan kap­csol­­ható, többtárcsás, nedves kuplung lehetővé teszi a TLT mo­­­­dulált kapcsolását, ami biztosítja a munkagép kíméletes beindítását. Az Auto TLT funkció automatikusan kapcsolja be és ki a TLT-t a hárompont-függesztőkarok magasságának megfelelően, amit a gép­­­ke­­zelő állíthat be, így megoldható 
a munkagép precíz vezérlése a táblaszéli fordulók során.

axialImg3500clod

NAGY TELJESÍTMÉNYŰ HIDRAULIKA-RENDSZER SOKOLDALÚ KIHELYEZETT SZELEPEKKEL

Az új hidraulika-rendszer opcióként rendelhető zárt központú konfigurációval (LS), 110 l/min teljes térfogatárammal. A rendszer akár 5 ter­helésérzékelős kihelyezett hidraulikaszeleppel is rendelhető, amelyek kezelőszervei a jobb oldali konzolba vannak beépítve, ami biztosítja a mun­kagép hatékony működtetését a nagyobb sokoldalúság érdekében. Két kihelyezett hidraulikakör-vezérlő szelepet joystick vezérlőkarral lehet működtetni – például homlokrakodó használatához –, míg 
a fennmaradó három kihelyezett szelepet a vezérlőkarokkal.

LANDTRONIC HÁROMPONT-FÜGGESZTŐSZERKEZET

A Landtronic függesztőszerkezet a jobb oldali konzolon kényelmesen elhelyezett, elektronikus vezérlésű kezelőszervei lehetővé teszik a munkagépek egyszerű és precíz működtetését. Igény esetén radar-sebességszenzor is rendelhető a vonóerő növelése és a kerékcsúszás csökkentése érdekében nehéz talajviszonyok esetén. Két se­­­gédemelő munkahengerrel elérhető az 5400 kg-os maximális emelési kapacitás. A II. kategóriás hárompont-függesztőszerkezetet alsó függesztőkaros erőérzékeléssel látták el, ami nagymértékben hozzájárul a munkaeszközök pontos vezérléséhez.

ÚJ MASTER CLASS VEZETŐFÜLKE PÁRATLAN KILÁTÁSSAL ÉS KÉNYELEMMEL

A Master Class vezetőfülkét négyoszlopos vázszerkezet, sík padozat és hátul pántolt ajtók jellemzik, amelyek páratlan panorámakilátást tesznek lehetővé, és biztosítják a vezetőülés könnyű megközelítését. A vezetési pozíció beállítását jellemzi a légrugózású vezetőülés, a teleszkóposan állítható és dönthető kormánykerék, mely együtt mozog a műszerfalpanellel. A fő kezelőszervek kényelmes helyen, a jobb oldali konzolba vannak beépítve a maximális kényelem és könnyű kezelhetőség érdekében. 
A fülkebelsőt letisztult és modern dizájn jellemzi a személygépkocsikra jellemző burkolatokkal és minőséggel, valamint ergonomikusan elhelyezett kezelőszervekkel. A 6C traktorok tökéletes zajszigetelésű, túlnyomásos és légkondicionált vezetőfülkéje kényelmes munkakörnyezetet nyújt a szántóföldön eltöltött hosszú munkaórákhoz. Az opcionálisan rendelhető mechanikus kabinrugózás extra kényelmet biztosít. A tetőablak tökéletes kilátást jelent homlokrakodó használata során. A 14 nagy fény­erejű halogén munkalámpa pedig kiváló megvilágítást biztosít 
az éjszakai munkavégzéshez.

 

További információ: 
Somogyi Ákos,

Landini-termékfelelős 30 146 4005

 

axial30logo

 

 

Ha tetszett a cikk regisztráljon az AgrárUnió hírlevélre: https://www.agrarunio.hu/regisztracio

Címkék: traktor, Axiál Kft., T-Tronic, MASTER CLASS, HYDRA-PTO, LANDTRONIC
Friss hírek
Kiemelt hírek

Ezt olvasta már?

A földforgalmi szabályok között segít eligazodni új ...

Új, átfogó kiadványban foglalja össze a földforgalmi szabályokat a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK). A kamara ...