Case IH

Tiszta vadállat: Stage V motor a Case IH Pumának

2021 végére minden új mezőgazdasági erőgépnek teljesítenie kell a Stage V károsanyag-kibocsátási normákat. Ezúttal a Case IH Puma esetében jelentettek be ezzel kapcsolatos frissítést.

2020. december 31. után már csak a Stage V emissziós előírásokat teljesítő dízelmotorok építhetők be az 56 kW (74 LE) alatti és 130 kW (174 LE) fölötti teljesítményű új mezőgazdasági gépekbe, míg a két kategória közötti (56–130 kW, vagyis 75–174 LE) tartományban 2021. december 31. a határidő. Nem véletlen tehát, hogy egyre több gyártó rukkol elő módosított traktorváltozatokkal, így a közelmúltban a 185–240 LE-s Case IH Puma erőgépeknél is bejelentették a Stage V motorok érkezését.

A Case IH a már jól bevált Hi-eSCR2 szelektív katalitikus redukciós rendszer segítségével teljesíti a szigorú előírásokat, amely a motorokat gyártó testvércég, az FPT Industrial fejlesztése. Ez egyben ritkább szervizintervallumokat tesz lehetővé, valamint kevesebb olaj- és szűrőcserét, amivel a traktorok költséghatékonyabban üzemeltethetők az élettartamuk során. Átalakították az AFS Pro 700 érintőképernyős kijelzőt is, így a kívánt beállítások még könnyebben és gyorsabban hajthatók végre.

Az új Pumák hasznos opciói közé tartozik a nagy kapacitású kompresszor, amely lehetővé teszi az abroncsnyomás villámgyors emelését, amikor a traktor elhagyja a szántóföldet, és átvált a közúti haladásra. A korábbi rendszerhez képest ez 35 százalékkal gyorsabb megoldást jelent, ráadásul a rendszer a Puma mellett az Optum CVXDrive 250, 270 és 300 verziókhoz is elérhető lesz.



Szerző: AgrárUnió

Tags: traktor, emisszió, Stage V, Case IH, Puma

Oldalunk cookie-kat ("sütiket") használ. Ezen fájlok információkat szolgáltatnak számunkra a felhasználó oldallátogatási szokásairól, de nem tárolnak személyes információkat. Szolgáltatásaink igénybe vételével Ön beleegyezik a cookie-k használatába. További információ Elfogadom