Megjött az új főnök – a 7700-as széria a Massey Fergusontól

A Massey Ferguson a hazánkban nagyon sikeres 7600-as szériát váltja le az MF 7700-as modellcsaláddal. Az alapok az elődszériára építenek, a technológia kiforrott, a traktorok a 140–280 LE-s szegmensben mutatkoznak be szeptembertől. Az újítások érintik a Tier IV környezetvédelmi értékek teljesítéséhez szükséges változtatásokat, valamint új a monitor 
és a mellsőhíd-rugózás is.


SISU motorok AGCO Power néven – 6.6 l-es és 7.4 l-es, hathengeres erőforrások
A 6.6 l-es,valamint 7.4 l-es AGCO Power (SISU) erőforrások 140 és 280 LE teljesítmény között kerülnek beépítésre a szériába, ezzel az MF legtöbb típust kínáló modellcsaládja lett a 7700-as. A motorok a SISU-gyárból kerülnek ki, mostantól AGCO Power néven, és teljesítik a legújabb Tier 4 környezetvédelmi előírásokat. Az SCR rendszerrel, amelyet a Massey Ferguson először vezetett be a mezőgazdasági erőgépek gyártásában, a gazdálkodók egy teljesen karbantartásmentes füstgázkezelő megoldást kapnak minden „hétezer-hetesben”. A széria mindegyik erőforrása alapfelszereltségben képes 
25 extra lóerő többletteljesítmény leadására, köszönhetően az EPM motorvezérlési rendszernek.
Újdonságok jó alapokra építve
Az MF 7700-as szériában ötvöződik az intelligens technológia és az egyszerű, robusztus tervezés, aminek eredményeképpen növekszik a termelékenység. Ez két fő tényezőből tevődik össze: csökkent üzemanyag-fogyasztás és alacsonyabb károsanyag-kibocsátási értékek. Az MF 7700-as modellpaletta kiegészül, és immár a legerősebb – MF 7726 – is elérhető fokozatmentes Dyna-VT hajtóművel. Számos újítás és átdolgozott megoldás található a traktorokon, mint például az új mellsőhíd-rugózás, a kibővített hidraulikaopciók, valamint az átgondolt fülke.
Dyna hajtóművek – háromféle egyszerűen kezelhető váltó minden igényre
A 7700-as szériában Dyna–4, Dyna–6 és Dyna-VT fokozatmentes váltók érhetők el. A Dyna–4 és Dyna–6 hajtóművet a motorteljesítmény-szabályzóval nagyon egyszerű használni. Minden funkció, főcsoport és fokozat kuplungpedál használata nélkül kapcsolható a jobb oldalon található választókarral vagy az irányváltóba építve. A SpeedMatching funkció alapfelszereltség, biztosítja, hogy főcsoport váltásakor a megfelelő fokozatba is kerüljön a váltó. Az AutoDrive is az alapfelszereltséget gazdagítja – itt szállításban az összes fokozatot terhelés függvényében magától kapcsolja a váltó –, mintha automata hajtóművünk lenne. Szántóföldön az AutoDrive a főcsoportokon belül váltja magától a fokozatokat.
A Dyna-VT fokozatmentes hajtómű esetében a PowerControl kar fáradságmentes menetirány- és menetsebesség-váltást tesz lehetővé (a fokozatmentes váltó miatt sebességváltásról nincs szó). Az SV1 és SV2 tempomatfunkció használatakor a beállított menetsebességet a rendszer automatikusan tartja, és a motor leállításakor az értékeket elmenti.
Panorama fülkeújdonságok a kabinban és a rugózásban
A Panorama fülkének domború a szélvédője, mindkét oldalra nyílnak az ajtók, és számos javításon esett át. Szabadon választhatunk a joystick- és a kartámlaopciók közül, új kezelőszerveket találunk a B oszlopon, és a műszerfal is új SIS kijelzővel, konzollal és Datatronic CCD monitorral ellátva.
A fülkerugózás esetében két rendszerből választhatunk: a hagyományos, mechanikus verzió és egy teljesen új, aktív megoldás érhető el (2015 végétől). Az új fülkemegoldások kevesebb stresszt és zajterhelést, magasabb kényelmi szintet jelentenek a kezelőnek.

Kapcsolódó cikkek

  • 15
  • 29
  • 33
  • 35
  • 39
  • 4
  • 40
  • 5
  • LAT-logo
  • amazone
  • benedeczki
  • cont-eco
  • dupont
  • gepkozvetito_logo
  • stihl_logo

Oldalunk cookie-kat ("sütiket") használ. Ezen fájlok információkat szolgáltatnak számunkra a felhasználó oldallátogatási szokásairól, de nem tárolnak személyes információkat. Szolgáltatásaink igénybe vételével Ön beleegyezik a cookie-k használatába. További információ Elfogadom