TERMÉNYFELVÁSÁRLÁSI ÁRAK:
Étkezési búza: 90.220,68 Ft (tonna)
Napraforgómag: 211.990,54 Ft (tonna)
Takarmánykukorica: 83.714,60 Ft (tonna)
Takarmányárpa: 85.148,95 Ft (tonna)
Repcemag: 217.271,85 Ft (tonna)
Full-fat szója: 207.804,24 Ft (tonna)
ÜZEMANYAGÁRAK:
Gázolaj ára: 619 Ft
Benzin ára: 600 Ft
DEVIZA KÖZÉPÁRFOLYAM:
EUR: 399,99
USD: 368,55
CHF: 416,63
GBP: 476,46
Hirdetés
Szupertiszták lesznek a Valtra traktorok is

Szupertiszták lesznek a Valtra traktorok is

Traktorok - 2019.01.10

Az idén életbe lépő Stage V károsanyag-kibocsátási normák előírásaihoz igazodva frissítette modelljeit a Valtra. A finn gyártó N, T és S szériás gépei nemcsak tisztábbak, de komfortosabbak és olcsóbban fenntarthatók is lesznek.

Fontos szigorítás lépett életbe 2019 első napjától a dízelmotoroknál a mezőgazdaságban, hiszen az 56 kW (76 LE) alatti és 130 kW (176 LE) fölötti teljesítményű erőforrásoknak mostantól a legmagasabb, Stage V emissziós normáknak kell megfelelniük. 2020-tól az 56–130 kW közötti teljesítménytartományba eső motoroknál is ez lesz a helyzet, és a legtöbb globális gyártóhoz hasonlóan már a Valtra is ehhez az előíráshoz igazodik.

A finn márka a negyedik generációs N, T és S szériáit ettől az évtől már a Stage V normáknak megfelelő erőforrásokkal szereli fel. Januártól a T és S sorozat tagjait frissítik, míg tavasszal az N174 modell is sorra kerül, az N134 és N154 erőgépeket pedig ősztől igazítják a legszigorúbb kibocsátási normákhoz. A beszerelt motorok SCR technológiát alkalmazó LFTN-D5 AGCO Power erőforrások lesznek.

A Valtra ígérete szerint a maximálisan „tisztává” tett motorok nemcsak simábban dolgoznak majd, de kevesebb fenntartást is igényelnek elődeiknél. A N és T széria esetében el tudták hagyni az EGR-t, míg az S sorozatnál továbbra is megtartják a kipufogógáz-recirkulációs rendszert. Némileg megváltozik a masinák külseje is, hiszen tovább javítottak a fülkéből való kilátáson, kialakítottak újabb tárolórekeszeket, hátsó LED-világítást szereltek fel, és a traktorok új színekben is megvásárolhatók lesznek.

A N, T és S SmartTouch modelleknél egy második terminál is elérhetővé válik, az N134, N154 és N174 traktorok pedig opcióként Aires légrugós első hídfelfüggesztéssel is rendelhetők. Itt az első tengely egy segédvázhoz csatlakozik, amelyet az alvázzal légrugók és lengéscsillapítók kötnek össze, s ez jelentősen növeli a vezetői komfortot.






Szerző: AgrárUnió

Címkék: traktor, Valtra, emisszió, Stage V, SCR, EGR
Friss hírek
Kiemelt hírek

Ezt olvasta már?

Új lehetőség a gazdálkodók számára az ökológiai célú vízpótlás ...

Év elejétől lehetővé vált a mezőgazdasági területek időszakos vízzel történő eláraszthatósága, az agrártárca ...