AXIÁL: szolgáltatás felsőfokon

A színvonalas szervizszolgáltatásra és a minőségi alkatrészellátásra mindig is megkülönböztetett figyelmet fordító AXIÁL Kft. telephely-fejlesztési programjának megfelelően következetesen építi ki szervizhálózatát.

A piacvezető mezőgazdasági gépeket forgalmazó, bajai központú cég eddig 19 bázishelyet létesített szerte az országban. Kettő ezek közül már a bővítésre is megérett: a nyolcadikként, 1998-ban megépült orosházi bázist az idén bővítették, és tervezik a 2011-ben megnyitott békéscsabai telephely megújítását is. Vadonatúj hódmezővásárhelyi telephelyük ünnepélyes megnyitójának napja november 23-a; decemberben pedig a felújított tatabányai bázis átadására kerül sor.

Újonnan kialakított szervizműhely és gépmosó, valamint modernizált alkatrészüzlet várja a vásárlókat az orosházi telephelyen, amelynek ünnepélyes átadására 2016. november 9-én került sor. A bensőséges, családias hangulatú eseményen részt vett Dávid Zoltán, Orosháza polgármestere, aki köszöntőjében úgy fogalmazott, fontos és becsülendő ez a beruházás Orosházának is, erősíti a város gazdaságát, munkát ad csaknem 30 embernek.

axial

Arved von Bieberstein, a CLAAS közép-európai régióvezetője a mezőgazdaságban végbemenő gyors változásokról beszélt. A szakember hangsúlyozta: a CLAAS feladata, hogy minőségi termékeket szállítson, viszont szükségük van egy partnerre, aki a javításokat, a karbantartást, valamint az ügyfélszolgálatot ellátja, és az AXIÁL személyében egy erős partnerre tettek szert.

Az orosházi új szervizépület 690 négyzetméter alapterületű, benne 500 négyzetméteres a daruzott műhelycsarnok, helyet kapott továbbá raktár, iroda, szociális és kiszolgáló helyiségek. A szervizműhely mellett új gépmosó létesült, és alkatrészbolt is működik a telephelyen. Az új telephelyet bemutatva Harsányi Zsolt elmondta: a bázis feladata 25-30 kilométeres sávban Békés és Csongrád megyei partnereik színvonalas kiszolgálása, hiszen az értékesítést követő háttérszolgáltatások egyre fontosabb szerepet töltenek be. A gépek tervezett minőségűek, karbantartásuk, javításuk egyre nagyobb kihívás. A hangsúlyt a mobilszervizre és a folyamatos rendelkezésre állásra helyezik. Nem egyszerűen üzletek, hanem szolgáltató központok létrehozása a cél.

Az AXIÁL tulajdonos-ügyvezetője előadásában azt is kifejtette, hová tart a mezőgazdasági gépgyártás, mi változott a legjobban. A fejlődés fő iránya az elektronika; a robotpilóták világa. De változatlanul szükség van emberi kézre, jó szakemberekre, gépkezelőkre, gépjavítókra, akikre az ötven-százmilliós értékű gépeket rá lehet bízni. El lehet gondolkozni azon, hogy ez a nagymértékű fejlődés, amelyet olyannyira áthat a digitalizáció, áldás-e vagy átok, de egy biztos: az emberek használják a technológiát, a mezőgazdaságnak is lépést kell tartani ezzel. Emellett figyelemmel kell kísérni a piaci aktualitásokat is: az állami földek elkeltek, a tej- és a sertéságazat folyamatosan küzd, átalakulnak az adminisztrációs struktúrák, és mára a mezőgazdaság minden területén jelentkezett a szakemberhiány, amely ellen közösen kell fellépni. Ki kell tölteni a kormány mögötti 50 cm-t! – emelte ki az AXIÁL Kft. tulajdonos-ügyvezetője.

Harsányi Zsoltot, az AXIÁL tulajdonos-ügyvezetőjét, úgyis, mint a Mezőgazdasági Eszköz és Gépforgalmazók Országos Szövetségének (MEGFOSZ) elnökét az orosházi avatóünnepség végén rövid beszélgetésre kértük. A szakembert az EU-s agrártámogatási rendszer lehetséges módosításainak hatásairól, következményiről, valamint az AXIÁL újabb terveiről, és a cég által évek óta kiemelten kezelt mezőgépész-képzési programról kérdeztük. Válaszait elolvashatják az AgrárUnió decemberi számában.

 

 

Szerző: AgrárUnió

Oldalunk cookie-kat ("sütiket") használ. Ezen fájlok információkat szolgáltatnak számunkra a felhasználó oldallátogatási szokásairól, de nem tárolnak személyes információkat. Szolgáltatásaink igénybe vételével Ön beleegyezik a cookie-k használatába. További információ Elfogadom