TERMÉNYFELVÁSÁRLÁSI ÁRAK:
Étkezési búza: 90.220,68 Ft (tonna)
Napraforgómag: 211.990,54 Ft (tonna)
Takarmánykukorica: 83.714,60 Ft (tonna)
Takarmányárpa: 85.148,95 Ft (tonna)
Repcemag: 217.271,85 Ft (tonna)
Full-fat szója: 207.804,24 Ft (tonna)
ÜZEMANYAGÁRAK:
Gázolaj ára: 619 Ft
Benzin ára: 600 Ft
DEVIZA KÖZÉPÁRFOLYAM:
EUR: 399,99
USD: 368,55
CHF: 416,63
GBP: 476,46
Hirdetés
Új köntösben a FELLA

Új köntösben a FELLA

Betakarítás gépei - 2016.11.20

A szálastakarmányok kaszálása, kezelése terén nagy hagyományokkal rendelkező német FELLA arculatának frissítését az új idény kezdetére időzítették. Közel száz éve gyártanak innovatív mezőgépeket a Nürnberg melletti Feuchtban.

Most megújítják gépeik színtervét, a vevőkkel folytatott kommunikációt, jobban megjegyezhetővé teszik a típusneveket. A cég logója egyszerűsödik, megtartva eddigi stílusjegyeit az AGCO konszernen belül is, ahol egyértelművé vált: a FELLA a szálastakarmány-betakarítás globális kompetencia-központja.

radon

RADON

Új logó: kerek, mint a program

Az ismert márka központi eleme, a jellemző „FELLA” írásmód a régi marad. Megszabadul azonban a feleslegesnek ítélt négyszögletes kerettől, és inkább arra szeretne utalni, hogy gépeik legfőbb elemei, a kaszatárcsák, a rotorok vagy a szársértők kör alakúak, kör keresztmetszetűek. „Nem kívántuk a mi jól bevezetett logónkat radikálisan megváltoztatni, hanem inkább arra utalunk, hogy fejlődő cégünknél új szelek fújnak. Fontos, hogy a hozzánk ragaszkodó vevők továbbra is úgy értékeljék logónkat, mint például az autókon a Mercedes-csillagot” – mondta Carsten Appelhoff, az AGCO Feucht GmbH kereskedelmi és marketingvezetője.

ramos

RAMOS

Erőt sugárzó új nevek

A FELLA-gépek a jövőben még hatásosabbak lesznek megjelenésükben is. Az eddig is sikeres típusaik a kor kihívásainak megfelelő, jól csengő típusneveket kapnak. A dobos kaszáknál RADON az eddig használt KM helyett; a tárcsás kaszáknál RAMOS a korábbi SM helyett; a rendkezelőknél ATHOS váltja fel a TH előnevet; JURAS lesz a neve a TS típusoknak a rendképzőknél és a szársértőknél TAURUS az új elnevezés. Ezek az erőtől sugárzó fantázianevek a termékek tartósságát, stabilitását és megbízhatóságát jobban visszatükrözik. Ezzel is azt szeretnék jelezni, hogy a friss Corporate Design – a felhasználóbarát honlappal, az új image-filmmel együtt –nem véletlenül növeli a világpiacon évről évre a cég értékesítési részarányát a mai kiélezett versenyhelyzetben.

athos

ATHOS

 

juras

JURAS

 




Szerző: Dr. Tátrai György

Címkék:
Friss hírek
Kiemelt hírek

Ezt olvasta már?

Erős alapokra épít és új ajánlatokat kínál az AXIÁL 2025-ben

Az infrastruktúra fejlesztése és a benne dolgozó magasan képzett állomány látványos eredményeket hoznak idén az ...