TERMÉNYFELVÁSÁRLÁSI ÁRAK:
Étkezési búza: 80.871,84 Ft (tonna)
Napraforgómag: 211.529,28 Ft (tonna)
Takarmánykukorica: 73.673,12 Ft (tonna)
Takarmányárpa: 77.181,38 Ft (tonna)
Repcemag: 197.911,28 Ft (tonna)
Full-fat szója: 205.273,00 Ft (tonna)
ÜZEMANYAGÁRAK:
Gázolaj ára: 632 Ft
Benzin ára: 619 Ft
DEVIZA KÖZÉPÁRFOLYAM:
EUR: 413,46
USD: 390,9
CHF: 444,76
GBP: 498,79
Hirdetés
Kramer szerviz KITE alapokkal

Kramer szerviz KITE alapokkal

Gépesítés - 2024.06.10

A gépek megítélését a műszaki tartalmon túl nagyban meghatározza, hogy karbantartás és meghibásodás esetén a javításuk milyen hatékonysággal történik.

A Kramer nem véletlenül döntött a John Deere stratégiai partnersége mellett. A márka így egy olyan hátteret tudhat maga mögött, amely vezető szerepet tölt be a mezőgazdasági gépek gyártása és műszaki ellátása terén. Mivel a KITE Zrt.-nek 5 évtizedes tapasztalata van a műszaki ellátásban, nagyon jó esélyekkel kerülhet ez a termék is az élvonalba a piacon.

Az alap technikai megoldásokat az egyes gyártók hasonlóképpen alkalmazzák. Ezek ismerete átjárhatóságot biztosít olyan értelemben, hogy ha ismerjük a mechanika, hidraulika, motortechnika és elektromos rendszerek működését, ezekben van tapasztalatunk, akkor már csak a gyártón múlik, hogy ellássa a forgalmazót információval, eszközökkel és alkatrésszel annak érdekében, hogy a gépek hosszú távon megfelelő szinten szolgálják a termelést.

Az országosan több mint 350 szervizes kollégánk komoly alapot biztosít arra, hogy ezt a géptípust is el tudjuk látni megfelelő szintű szolgáltatással.

Kramer szerviz KITE alapokkal

Az alapismeretek meglétén kívül azonban szükséges a gépspecifikus megoldások és eszközök megismerése. Ennek a célnak az eléréséhez kollégáink több tanfolyamot is elvégeztek a Kramer oktatóbázisán. Szerelőink felkészítésére online formában, valamint a gyártó által szervezett jelenléti oktatásokon is sor került a KITE központjában.

A gyártó által, a szerviztevékenységet támogató eszközből kiemelten fontos a Ticket System elnevezésű gyári támogatórendszer, amely lehetőséget nyújt arra, hogy az üzenetváltásokon túl a gyárból közvetlenül online is rácsatlakozzanak a szervizes számítógépére elemezni a gép paramétereit, illetve segítséget nyújtsanak abban az esetben, ha arra szükség lenne.

A másik kiemelendő az Equipcare nevű alkalmazás, amely lehetőséget nyújt a felhasználó számára a gép nyomon követésére.  A szerviz szempontjából azonban sokkal fontosabb az, hogy a távoli elérés segítségével láthatjuk a hibaüzeneteket és a gép paramétereit, amelyek segítségével felkészülhetünk egy esetleges műszaki hiba minél gyorsabb elhárítására.

A Kramer gépeit már hosszú évek óta ismerik Magyarországon. A KITE Zrt. szervizes kollégái készen állnak arra, hogy megfelelő szolgáltatást nyújtsanak a Kramer gépek ellátására.

Gadnai Gábor, központi vevőszolgálati mérnök









 

Címkék: kramer, kite zrt.
Friss hírek
Kiemelt hírek

Ezt olvasta már?

A szőke szépség (1. rész) – Haflingi ló tenyésztésben, ...

Sokak szerint nem elég nagy, míg mások azt kifogásolják, hogy túlságosan robosztus. Egyesek úgy gondolják, lehetne ...