TERMÉNYFELVÁSÁRLÁSI ÁRAK:
Étkezési búza: 81.914,80 Ft (tonna)
Napraforgómag: 214.366,41 Ft (tonna)
Takarmánykukorica: 75.482,00 Ft (tonna)
Takarmányárpa: 57.816,96 Ft (tonna)
Repcemag: 211.380,83 Ft (tonna)
Full-fat szója: 204.198,14 Ft (tonna)
ÜZEMANYAGÁRAK:
Gázolaj ára: 584 Ft
Benzin ára: 588 Ft
DEVIZA KÖZÉPÁRFOLYAM:
EUR: 400,86000
USD: 347,25000
CHF: 426,28000
GBP: 471,11000
Hirdetés
A Ferrarin nevet mindenki, mert eurómilliókért fejlesztettek ki egy unalmas japán kocsit

A Ferrarin nevet mindenki, mert eurómilliókért fejlesztettek ki egy unalmas japán kocsit

Hírek - 2023.03.17

Elsőként dobott piacra ötajtós autót a patinás Ferrari, de a Purosangue nevű SUV máris gúnyolódások tárgya lett. Tényleg olyan, mint egy Mazda-hasonmás?

Ingatag terepre tévedt a Ferrari, amikor megalkotta és nemrég piacra dobta első SUV-ját, hiszen a Purosangue nevű gyönyörű masina máris gúnyolódások célpontjává vált. A magyar vezess.hu oldal szakújságírója „igazi telivérként” írta le az autót, amely magasan kiemelkedik a többi városi terepjáró közül a V12-es szívómotorjával, de azért az irigyei és kritizálói is gyorsan megjelentek.

A közösségi médiában terjed az a fotó, amely az új Ferrarit egy szimpla Mazda CX-30 mellé állítja, és a kommentelők többsége bizony azt állapítja meg, hogy a patinás olasz cég sok-sok millió eurót elköltött arra, hogy létrehozza a nem túl izgalmas japán modell „koppintását”.

Ez persze csak a külső dizájnra vonatkozik, de a hasonlóság tényleg zavarba ejtő. Már az olasz sajtó is foglalkozott a témával, védve a mundér becsületét, elsősorban azt emelve ki, hogy a Purosangue motorikusan, a műszaki tartalmát, a belső kialakítását, a dimenzióit és természetesen az árát tekintve nem is említhető egy lapon a Mazdával, de a hasonlóság azért hasonlóság marad, és először a japánok alkották meg a maguk járgányát, vagyis nem ők a „másolók”.

A Ferrarin nevet mindenki, mert eurómilliókért fejlesztettek ki egy unalmas japán kocsit

Fotó: www.autoappassionati.it

A Ferrari SUV-ja a márka első ötajtós modellje, négy teljes értékű üléssel. Összkerékhajtású, és alig 4 másodperc alatt gyorsul 100 km/h-ra, mindezért pedig nagyjából 156 millió forintot kell kifizetnie annak, aki ebben az élményben részesülni akar – tudhatjuk meg a vezess.hu cikkéből.

A fotókon nem látszik, hogy milyen nagy darab, de a Purosangue mindössze 17 milliméterrel marad el az 5 méteres hossztól, a szélessége meghaladja a 2 métert, míg a magassága éppen csak 1,6 méter alatti. A konkurenciához (BMW X6 vagy Aston Martin DBX) mérten nem olyan drabális, de azért nem is egy Mazda CX-30 – ám ez csak annak derül ki, aki élőben is látta már a két járművet.



(Fotó: David Jewiss/Pixabay)

Címkék: ferrari, újdonság, suv, purosangue, terepjáró, koppintás, kritika, mazda
Friss hírek
Kiemelt hírek

Ezt olvasta már?

Bajnok körbálázó a KRONE VariPack

Miért tartom bajnoknak? Erős érvekkel győztek meg, a Pusztaszabolcsi Agrár Zrt.-ben: gyors, termelékeny, kiváló ...