TERMÉNYFELVÁSÁRLÁSI ÁRAK:
Étkezési búza: 80.871,84 Ft (tonna)
Napraforgómag: 211.529,28 Ft (tonna)
Takarmánykukorica: 73.673,12 Ft (tonna)
Takarmányárpa: 77.181,38 Ft (tonna)
Repcemag: 197.911,28 Ft (tonna)
Full-fat szója: 205.273,00 Ft (tonna)
ÜZEMANYAGÁRAK:
Gázolaj ára: 632 Ft
Benzin ára: 619 Ft
DEVIZA KÖZÉPÁRFOLYAM:
EUR: 413,46
USD: 390,9
CHF: 444,76
GBP: 498,79
Hirdetés
Tovább erősítette partnerségét a CLAAS Csoport és az AXIÁL Csoport Cathrina Claas-Mühlhäuser bajai látogatásán

Tovább erősítette partnerségét a CLAAS Csoport és az AXIÁL Csoport Cathrina Claas-Mühlhäuser bajai látogatásán

Hírek - 2022.05.30

Rövid időn belül másodjára fogadta az AXIÁL Kft. az elismert CLAAS márka felsővezetőit hazánkban. A kiemelt jelentőségű üzleti látogatáson a mezőgazdasági gépgyártás német szereplőjét ezúttal a Részvényesi Bizottság elnöke, Cathrina Claas-Mühlhäuser is képviselte. Az eseményen a felek megerősítették együttműködésüket, a jövő gazdálkodóinak átalakuló igényeit figyelembe véve.

A közismert német gépgyártó és a márka kizárólagos magyarországi importőreként is működő AXIÁL partnersége több évtizedes múltra tekint vissza. A két családi vállalkozás sikeres kooperációját folyamatos és stabil növekedés jellemzi a mezőgazdasági gépek hazai piacán. A közös munka eredményességét a CLAAS gyártmányok stabil piacvezető pozíciója is bizonyítja, például a betakarítógépek és a járvaszecskázók kategóriájában. A két márka most még szorosabbra fűzi a partnerségét, többek között a digitális ügyfélkiszolgálás területén, amit személyes üzleti látogatás keretében erősítettek meg a felek.

axial1

Bemutatkoznak az innovációk

Az AXIÁL Kft. bajai központi telephelyére ezen a héten érkezett a nemzetközi delegáció, melynek tagjai a CLAAS Harsewinkel-ben található németországi központjából, valamint a gyártó Ausztriában, Spillern-ben működő regionális kirendeltségéből utaztak Magyarországra. A program részeként normál munkavégzés keretében, éles környezetben mutatkoztak be a cégcsoport innovatív fejlesztései, egy szakmai előadásokkal kiegészített helyszínbejárás során.

A felsorakoztatott jövőbemutató fejlesztések közé tartoztak például a készletek digitális kezeléséhez használt, mobileszközzel leolvasható vonalkódos azonosítók, a szkennelhető QR-kódok és az egyedi azonosítást segítő digitális NFC chip-ek. Emellett bemutatkoztak a szerviztevékenységeknél használt digitális munkalapok és az e-számlák, illetve az anyagmozgatást dokumentáló, teljesen digitális platformok. Szintén kiemelték a különböző részegységek hatékony együttműködéséért felelő, teljesen integrált SAP ERP vállalatirányítási rendszert.

Az AXIÁL számos fejlesztésének köszönhetően a fontos adatok akár mobilinternet-hozzáférés segítségével, közvetlenül a termőföldek mellett is elérhetővé váltak, miközben a papírfelhasználás gyakorlatilag megszűnt. Ezáltal gyorsabb és kényelmesebb az ügyfelek kiszolgálása, miközben teljesen átláthatóvá váltak például a szervizesemények. Ezt a digitális megközelítést támogatja a CLAAS gépekhez elérhető Remote Service funkció is, amely lehetővé teszi a fedélzeti adatok távoli elérését, tovább emelve a szerviz- és karbantartási tevékenységek színvonalát. Ezt az innovatív szemléletet takarja az AXIÁL 2022-es évben használt, „Ahol a jövő alapfelszereltség” szlogenje is, aminek keretében egyértelműen a gazdálkodók várható igényeit helyezi a középpontba a gépkereskedő.

axial4

Azonos szemlélet, közös jövőkép

Az ügyfélközpontúság került szóba a bejárást követő stratégiai tárgyaláson is, ahol az AXIÁL képviselői között immár a családi vállalkozásban aktív szerepet vállaló új generáció is megjelent.

A tárgyaláson egyértelmű jövőképet vázoltak a partnerek, hiszen az értékesítés utáni ügyfélkiszolgálás és az értéknövelt szolgáltatások terén nagy tapasztalattal rendelkező AXIÁL, valamint az ügyfélorientált gépfejlesztési filozófia úttörőjének tekinthető CLAAS egységesen a gazdálkodókat szeretné a középpontba helyezni a következő időszak stratégiájában is. A közös gondolkodásmód remek alapot teremt a további sikeres együttműködésre, aminek fontosságát Cathrina Claas-Mühlhäuser is kiemelte:Nem csak a két családi vállalkozás hosszú-távú aktivitásai kötik össze a CLAAS és az AXIÁL márkákat, hiszen mindkét cég egyformán nagy hangsúlyt helyez az ügyfelek sikerére is. Közös célunk, hogy a magyar gazdálkodók számára megfelelő eszközöket és innovatív digitális megoldásokat nyújtsunk, a jövőben várható kihívások hatékony leküzdéséhez.“

A konstruktív egyeztetést követően Harsányi Zsolt köszönetét fejezte ki a CLAAS Csoport magas rangú képviselőinek látogatásával kapcsolatban, kiemelve a folyamatos fejlődés fontosságát: A kezdetektől fogva kiemelkedő minőségű szolgáltatással akarunk szerepelni a piacon, mert hiszünk az értékesítés után is fenntartott jó ügyfélkapcsolat erejében. Ennek érdekében folyamatosan fejlesztjük a működésünket, például új, robotizált magasraktárat építettünk Baján, illetve ugyanitt jelenleg is bővítjük szervizkapacitásainkat egy új épülettel. Felsőzsolcán szintén egy új telephely építése zajlik, valamint tervezés alatt áll további 3 műhelyépületünk is. Az ügyfélközpontúság része az életünknek, közös jellemzőnk a CLAAS márkával, és meghatározó része a jövő stratégiájának is, mindkét családi vállalkozásnál.“

axial3

Címkék: CLAAS, Axiál Kft.
Friss hírek
Kiemelt hírek

Ezt olvasta már?

Új midi-kotrók a New Holland kínálatában

Az idei EIMA-n mutatta be új midi-kotrógépeit a mezőgazdasági gépgyártó nagyágyú New Holland. Az új sorozat a cég ...