Vetőmagmarketing és kereskedelem
Hírek - 2021.03.17
Hiánypótló szakkönyv jelent meg, amelyből mindent megtudhat arról, hogyan lehet belépni egy különleges piacra: tervezés, kivitelezés és a stabil pozíció megtartása a vetőmagszektorban.
Bíró János agrármérnök és marketingszakértő agrár-felsővezetőként dolgozik. Könyvében, amelyben személyes hazai és külföldi tapasztalataira épít, egy vetőmagvállalat mint eladó megtervezi és megvalósítja a marketingjét és kereskedelmét a B2B piacon. A szerző a vetőmagvállalat környezetének elemzésétől a marketingkommunikációjának megszervezésén keresztül a társadalmi felelősségvállalásig összegyűjti az értékalkotásra, az értékek közvetítésére, valamint a vásárlóval kialakított személyes kapcsolatokra épített stratégiáját. A könyvben számos marketing- és kereskedelmi sajátosság jelenik meg, amelyet a szakember gyakorlati példákon keresztül, olvasmányos formában tár az olvasók elé.
A képekkel és ábrákkal gazdagon illusztrált tankönyv nagy segítsége lehet az agrár-felsőoktatási hallgatóknak, a vetőmagágazatban tevékenykedő szakembereknek, de minden, a marketing és kereskedelem területén érdekelt szakember találhat benne a munkájához kapcsolódó hasznos információt, mellyel sikeresebbé, eredményesebbé teheti vállalkozását.
A könyv megrendelhető a vetomagmarketing.hu weboldalon.
Címkék: vetőmag, vetőmagmarketingVitatott feltételesség – Avagy minden, amit az ugaroltatásról ...
„Nem kormányt akarunk buktatni, csak azt szeretnénk, ha végre ...
Egy hihetetlenül tragikus év a mezőgazdaságban – Interjú Raskó ...
Amiről a talajszelvények mesélnek
„A TALAJ ÉLETE – amit egy szelvény el tud mondani magáról” – ...
A KITE REVANS csomagja a kalászoskárosítók ellen!
Így készülj fel a mezőgazdasági pályázatokra!
Ösvényen a hucul – Avagy egy kiváló fajta lehetőségei a ...
Kukorica gyomirtása Akris® Trióval
Kombájnfejlesztések a világban 2. rész