
Vetőmagmarketing és kereskedelem
Hírek - 2021.03.17
Hiánypótló szakkönyv jelent meg, amelyből mindent megtudhat arról, hogyan lehet belépni egy különleges piacra: tervezés, kivitelezés és a stabil pozíció megtartása a vetőmagszektorban.
Bíró János agrármérnök és marketingszakértő agrár-felsővezetőként dolgozik. Könyvében, amelyben személyes hazai és külföldi tapasztalataira épít, egy vetőmagvállalat mint eladó megtervezi és megvalósítja a marketingjét és kereskedelmét a B2B piacon. A szerző a vetőmagvállalat környezetének elemzésétől a marketingkommunikációjának megszervezésén keresztül a társadalmi felelősségvállalásig összegyűjti az értékalkotásra, az értékek közvetítésére, valamint a vásárlóval kialakított személyes kapcsolatokra épített stratégiáját. A könyvben számos marketing- és kereskedelmi sajátosság jelenik meg, amelyet a szakember gyakorlati példákon keresztül, olvasmányos formában tár az olvasók elé.
A képekkel és ábrákkal gazdagon illusztrált tankönyv nagy segítsége lehet az agrár-felsőoktatási hallgatóknak, a vetőmagágazatban tevékenykedő szakembereknek, de minden, a marketing és kereskedelem területén érdekelt szakember találhat benne a munkájához kapcsolódó hasznos információt, mellyel sikeresebbé, eredményesebbé teheti vállalkozását.
A könyv megrendelhető a vetomagmarketing.hu weboldalon.
Címkék: vetőmag, vetőmagmarketing
A műtrágya-értékesítés alakulása 2023 első három ...

Jogi útra terelve igyekeznek megmenteni a Nitrogénműveket

Befejezte a termelést, a Nitrogénművek bezár?

Hírek, információk a szántóföldről - A mezei pocok elleni ...

Jövő évi vetési tervek – életbe lépő új vetésváltási és ...

AGROmashEXPO 2024. január 24-27. Részletes ismertető

Év Magyar Mezőgépe 2023

Traktor útmutató: a legkedveltebb traktormárkák ...

Januártól jönnek a kötelező visszaváltási díjas termékek

Trágyaszórók a Fliegltől: megrakva minden földi jóval