
Vetőmagmarketing és kereskedelem
Hírek - 2021.03.17
Hiánypótló szakkönyv jelent meg, amelyből mindent megtudhat arról, hogyan lehet belépni egy különleges piacra: tervezés, kivitelezés és a stabil pozíció megtartása a vetőmagszektorban.
Bíró János agrármérnök és marketingszakértő agrár-felsővezetőként dolgozik. Könyvében, amelyben személyes hazai és külföldi tapasztalataira épít, egy vetőmagvállalat mint eladó megtervezi és megvalósítja a marketingjét és kereskedelmét a B2B piacon. A szerző a vetőmagvállalat környezetének elemzésétől a marketingkommunikációjának megszervezésén keresztül a társadalmi felelősségvállalásig összegyűjti az értékalkotásra, az értékek közvetítésére, valamint a vásárlóval kialakított személyes kapcsolatokra épített stratégiáját. A könyvben számos marketing- és kereskedelmi sajátosság jelenik meg, amelyet a szakember gyakorlati példákon keresztül, olvasmányos formában tár az olvasók elé.
A képekkel és ábrákkal gazdagon illusztrált tankönyv nagy segítsége lehet az agrár-felsőoktatási hallgatóknak, a vetőmagágazatban tevékenykedő szakembereknek, de minden, a marketing és kereskedelem területén érdekelt szakember találhat benne a munkájához kapcsolódó hasznos információt, mellyel sikeresebbé, eredményesebbé teheti vállalkozását.
A könyv megrendelhető a vetomagmarketing.hu weboldalon.
Címkék: vetőmag, vetőmagmarketing
Pöttinger 2in1 – TERRIA szántóföldi kultivátor és AMICO F ...

KAP: az európai politikusok megvédik a gazdák zsebét

Intelligens technológia, elsőosztályú precizitással – John ...

A mezőgépek veteránjai – A HSCS L traktorszériája

A sáskák elleni védekezéshez négy növényvédő szer kapott ...

Mezőgazdaságigép-piac – Növekedett az alkatrészforgalom

Új felhívás támogatja a fenntartható vízgazdálkodási ...

LEMKEN Koralin 9 – Hibrid kultivátorok

A kukorica és a napraforgó termésképzéséről – Környezeti ...

Szőlőben a ragadós réz