TERMÉNYFELVÁSÁRLÁSI ÁRAK:
Étkezési búza: 84.764,69 Ft (tonna)
Napraforgómag: 240.982,71 Ft (tonna)
Takarmánykukorica: 79.267,09 Ft (tonna)
Takarmányárpa: 81.329,25 Ft (tonna)
Repcemag: 211.991,73 Ft (tonna)
Full-fat szója: 204.015,41 Ft (tonna)
ÜZEMANYAGÁRAK:
Gázolaj ára: 597 Ft
Benzin ára: 587 Ft
DEVIZA KÖZÉPÁRFOLYAM:
EUR: 408,73000
USD: 359,48000
CHF: 439,89000
GBP: 477,71000
Hirdetés
Tökéletesen kerek kombájnabroncsot alkotott a Continental

Tökéletesen kerek kombájnabroncsot alkotott a Continental

Hírek - 2020.07.13

Kifejezetten kombájnokhoz fejlesztett gumiabroncsot dobott piacra a közelmúltban a Continental. A német vállalat CombineMaster névre keresztelte a terméket, amely egy sor innovatív tulajdonsággal rendelkezik.

Legérdekesebb része a perem, ez ugyanis egyetlen acélhuzal szálból van feltekercselve (akár 100-szor is körbetekerik vele az abroncsot), a kemény gumiból készült peremvédő pedig az egész peremrészt beborítja a könnyebb felszerelés és a hosszabb élettartam érdekében. Az abroncs az innovatív megoldások révén még akkor is megtartja alakját, ha alacsonyabb levegőnyomással használják, ezáltal pedig kevésbé terheli a talaj szerkezetét.

A két félből összeállított vulkanizáló formának köszönhetően az új abroncsok századpontossággal tökéletesen kerek formával rendelkeznek. A hatszögletű acélmag huzal egyszerre biztosít kiváló alaktartást és kellő rugalmasságot. A karkasz szövetváza a szabadalmaztatott N.flex speciális nejlonanyagból készül, amely elég rugalmas ahhoz, hogy elnyelje a gumiabroncsot érő erőhatásokat, majd maradandó deformáció nélkül visszanyerje eredeti alakját.

Kombajn Continental 2

A D.fine speciális mintázat révén a mintázati blokkok megnövelt felfekvési felülettel rendelkeznek, így kiemelkedően sima az abroncs futása, ami a közlekedésbiztonságot is növeli. A 32 és 38 colos méretben elérhető CombineMaster abroncsok előnyeit különösen az első tengelyen érzékelhetik a gazdák, ahová nagyobb géptömeg és nyomaték koncentrálódik. Vonulás közben az abroncsok meglepően magas hőmérsékletre hevülnek fel, így amikor a kombájn egész éjszaka áll, az abroncsok a parkolópozícióban elnyert lapos formát veszik fel és tartják meg, amitől másnap kellemetlen rezgéseket érezhet a kezelő az ülésben. A CombineMaster viszont a legszélsőségesebb viszonyok közt is maximálisan alaktartónak bizonyul.

 

Címkék: kombájn, gumiabroncs, újdonság, Continental, alaktartás
Friss hírek
Kiemelt hírek

Ezt olvasta már?

Új AMAZONE Cirrus 8004-2C Grand vontatott kombinált vetőgép ...

Az új Cirrus 8004-2C Grand vetőgép révén az AMAZONE egy 8 m-es változattal bővíti a nagy területteljesítményű Cirrus ...