TERMÉNYFELVÁSÁRLÁSI ÁRAK:
Étkezési búza: 87.164,23 Ft (tonna)
Napraforgómag: 225.761,12 Ft (tonna)
Takarmánykukorica: 77.251,86 Ft (tonna)
Takarmányárpa: 75.108,71 Ft (tonna)
Repcemag: 206.082,08 Ft (tonna)
Full-fat szója: 213.761,98 Ft (tonna)
ÜZEMANYAGÁRAK:
Gázolaj ára: 588 Ft
Benzin ára: 585 Ft
DEVIZA KÖZÉPÁRFOLYAM:
EUR: 404,61
USD: 359,43
CHF: 432,89
GBP: 476,96
Hirdetés
Rendkívüli helyzet – rendkívüli nyitvatartás a gépforgalmazóknál

Rendkívüli helyzet – rendkívüli nyitvatartás a gépforgalmazóknál

Hírek - 2020.03.25

A globális koronavírus járvány alaposan felforgatta a mezőgazdaság életét is, mindenfelől ideiglenes gyárbezárásokról, csökkentett nyitvatartásról, akadozó alkatrész- és szerviz-ellátásról hallani. Mi a helyzet a partnereinknél? Gyors körkép, első rész.

Agri CS Magyarország

Annak ellenére, hogy partnereink kiszolgálása jelenleg még problémamentes, a kialakult egészség- és járványügyi helyzet, valamint az annak kapcsán várható további intézkedések következményeivel – a logisztikai folyamatok belassulása, valamint kapacitásaink csökkenése – is számolnunk kell.

Ezért arra kérjük partnereinket, hogy telefonon vagy e-mailben vegyék fel a kapcsolatot gépértékesítő, mobil alkatrész-értékesítő, illetve szerviz technikus kollégáinkkal, és pontosítsák a már megrendelt alkatrészek, erőgépek és munkagépek átvételi időpontját.

Ezen kívül javasoljuk, hogy egyeztessék a lehetséges jövőbeli igényeket is, hogy azokat is időben és a megszokott minőségben biztosíthassuk az Önök számára.
A kialakult helyzetre való tekintettel a 2020.03.16-ai kormánydöntés értelmében a nyitvatartásukat módosítani kényszerültünk, így az alkatrész shopjaink a mai naptól (2020.03.17.) visszavonásig hétköznaponként 7:00-tól 15:00-ig lesznek nyitva.

Agroker Holding Zrt.

Központi telephelyünkön, Nyíregyházán, valamint Regionális Központjainkban 2020. március 23-tól a személyes ügyfélszolgálati kiszolgálást határozatlan időre szüneteltetjük.

Munkatársaink telefonon, és a weblapunkon megtalálható elektronikus elérhetőségeken továbbra is az Önök rendelkezésére állnak.

Kérjük, hogy Munkatársainkkal a kapcsolatot telefonon tartsák és megrendeléseiket elektronikus úton írásban adják le feléjük. Az írásban leadott megrendelésekre visszajelzéssel leszünk, tájékoztatni fogjuk Önöket az áru elszállításával, vagy az áru kiszállításával kapcsolatosan.

Nyitvatartási időnk a már korábban jelzettek szerint hétfőtől-szombatig 8:00-12:00 óráig tart, amelynek során kizárólag - előre telefonon egyeztetett időpontban - áruátvételre van lehetőség. Az áruátvétel során kísérő nélkül szíveskedjenek jönni.

Egy időben csak egy Partnerünk árukiszolgálása fog megtörténni.

Austro Diesel GmbH.

Az alkatrész-ellátás a veszélyhelyzet és a korlátozások alatt is gond- és késésmentesen üzemel. A vírus elleni hatásos védekezés érdekében viszont kérjük, hogy személyesen ne keresse fel az Austro Dieselt.

Kérjük, a személyes átvétel helyett, helyi MF kereskedőjénél rendelje meg a szükséges alkatrészt. A területileg illetékes értékesítő partner elérhetőségeit itt találja: https://www.austrodiesel.at/vertriebspartner/.

Az alkatrészek kiválasztásához – amennyiben szükséges – csapatunk telefonon vagy e-mailen áll rendelkezésére.

Személyes alkatrész-felvétel Schwechatban nem lehetséges 2020. március 16-tól határozatlan ideig.

Az Austro Diesel-t természetesen telefonon vagy e-mailben fennakadás nélkül el tudja érni. Minden részlegünk üzemel, és rendes munkarendben dolgozik. A https://www.austrodiesel.at/hu/kapcsolat/ oldalon találja meg Kollégáink elérhetőségeit.

AXIÁL Kft.

Az AXIÁL Kft. egészen kiterjedt intézkedési csomagot vázolt fel. A partnerekre vonatkozó lényeg:

A továbbiakban egyszerre maximum 2 vevő tartózkodhat a boltban, melynek betartására kérik, hogy fokozottan figyeljenek oda a vásárlók.

Az alkatrész üzletek az új kormányintézkedések hatására határozatlan ideig 07:00 és 15:00 között tartanak nyitva hétköznap.

Dorker Kft.

Telephelyeinken a koronavírus terjedésének megelőzése érdekében szigorúan betartjuk az előírásokat. Ezúton szeretnénk tájékoztatni Önöket a rendkívüli helyzetre való tekintettel, hogy

alkatrész-ellátásunk továbbra is biztosított. Rendeléseiket zavartalanul teljesíteni tudjuk a következő csatornákon keresztül:

Webshopunkon történő rendelés (webshop.dorker.hu)

Üzleteinkben való alkatrész-vásárlás az előírások szigorú betartása mellett történik.

MINDEN ALKATRÉSZÜNK MEGRENDELHETŐ online a következő e-mail címen: bajabolt@dorker.hu

MINDEN ALKATRÉSZÜNK MEGRENDELHETŐ a következő telefonszámokon:
+36 79/523-011; +36 30/920-2268

Megrendeléseiket átvehetik üzleteinkben valamint a GLS futárszolgálat (súlyhatárhoz kötötten) szállítja ki Önöknek.

KÉT-KATA Kft.

A jelenlegi helyzethez igazodva a kormány intézkedései nyomán a következőkről tájékoztatjuk:

Ha lehetséges, telefonon, illetve e-mailben keressen minket, ne személyesen!

Ha mégis személyesen keresne fel minket telephelyeink egyikén, kérjük, tartsa be a járványügyi szabályokat a fertőtlenítésre és a távolságtartásra vonatkozóan!

Kérjük, ebben az esetben mellőzzék a szokványos üdvözlési formákat! (kézfogás, puszi)

Az alkatrészek és bejövő gépek továbbra is érkeznek, viszont felmerülhet a szállítási idő meghosszabbodása.

A Kubota németországi központja biztosított minket arról, hogy továbbra is dolgoznak, így ezzel kapcsolatban nem merülhet fel probléma.

Kereskedő kollégáink figyelmét felhívtuk arra, hogy amennyiben nem kiemelten szükséges a személyes találkozó, munkájukat online vagy telefonos kapcsolattartással végezzék. Személyes találkozó esetén pedig tartsák be a vonatkozó szabályzatot (maszk, kézfertőtlenítő használata, stb.).

KITE Zrt.

A járvány miatt az áruszállításban is csökkennek a kapacitások, mely fennakadásokat eredményezhet az unión belüli árumozgásban.

A KITE Zrt. mindent megtesz annak érdekében, hogy a mezőgazdasági termeléshez szükséges valamennyi agronómiai inputanyag, alkatrész, valamint beruházási termék lehetőség szerint hiánytalanul és a megfelelő időben az Önök rendelkezésére álljon.

Partnereink kiszolgálását jelenleg zökkenőmentesen tudjuk biztosítani, raktárainkban a készletek rendelkezésre állnak, és a továbbiakban is törekszünk a kiszolgálás zavartalan lebonyolítására.

Arra kérjük Partnereinket, hogy telefonon vagy email-ben vegyék fel a kapcsolatot értékesítő kollégáinkkal, és egyeztessenek a már megrendelt inputanyagok és beruházási termékek átvételéről, valamint a későbbiekben felmerülő további igényekről, annak érdekében, hogy azokat a megszokott színvonalon tudjuk biztosítani az Önök részére.

Navik Alfa Kft. / Meződepo

A Navik Alfa Kft. működése a következő napokban is zavartalan, de a Kormány intézkedéseit alkalmazva, társaságunk vezetése jó néhány döntést és intézkedéseket hozott meg dolgozói, ügyfelei és beszállítói érdekében.

Szervizünk továbbra is operatív, kollégáink elkötelezetten folytatják munkájukat, ügyelve egészségi állapotuk megőrzésére. Kérjük Ügyfeleinket, hogy a munkaterületen történő munkavégzés esetén tegyék lehetővé számunkra a biztonságos és higiéniás munkavégzést, hagyják, hogy kollégáink is betartsák a számukra előírt szabályokat.

Alkatrész üzletágunk nyitva tart és operatív.

Amennyiben fertőzött területről érkezett az elmúlt 14 napban, vagy a koronavírusra, azaz a COVID-19-re jellemző tüneteket (láz, száraz köhögés, légzési nehézség) észlel magán, kérjük, hogy személyesen NE keresse fel társaságunkat, NE találkozzon kollégáinkkal!

Személyes kapcsolattartás helyett lehetőség szerint kérjük és javasoljuk az online kommunikációs csatornák használatára.

A sokat utazó, napi szinten több partnerrel is kapcsolatba kerülő területi képviselőket kértük, hogy csak a legszükségesebb partnerlátogatásoknak tegyenek eleget személyesen, akkor is nagy odafigyelés és a higiéniás előírások maximális betartása mellett.

ODISYS Bt.

Mint az ismert, termékportfóliónk jelentős része olasz gyártótól, olasz partnertől származik. Tájékoztatjuk a vásárló közönséget, hogy a készletünkön elérhető, Olaszországból származó termékek jelentős része a kialakult olasz vis maior helyzet ELŐTT érkezett Kecskemétre. Az olasz részleges, majd teljes lezárásokat követő érkező szállítmányok fertőtlenítő mosásban részesültek, aminek köszönhetően biztonságosak.

Ázsiából érkező termékeink a tengeri szállítás jelentős hosszára való tekintettel nem jelentenek egészségügyi biztonsági kockázatot.

Cégünk hosszú évek tapasztalata alapján sok, ilyenkor szükséges alkatrészből rendelkezik készlettel, de előfordulhat, hogy nincs kecskeméti raktárunkban a keresett termék. Kollégáink, mint rendesen, felveszik rendeléseiket, de a várható beérkezéskor, kérjük, vegyék figyelembe a megnövekedett szállítási időt és költségeket.

Az alkatrész igényekkel telefonon, e-mailben és az online felületünkön keresztül is kereshetik kollégáinkat, akik a kért alkatrész beazonosításában így is tudnak segíteni, majd a kért terméket postával juttatjuk el Önökhöz!

Amennyiben mintadarab alapján szeretnének rendelni, telephelyünk nyitva áll Önök előtt, de az általánosan ajánlott szabályokat, kérjük, tartsák be, ne induljanak útnak betegen!

Gépeink továbbra is megtekinthetőek, kipróbálhatóak! Rendszámos gépek esetében azonban vegyék figyelembe, hogy a műszaki vizsgáztatás, okmányirodai ügyintézés hosszabb időt vehet igénybe!

Kecskeméti szerviz: normál munkarend szerint, a megfelelő egészségügyi szabályok betartása mellett, a kért feltételek teljesítése mellett működik.

Kiszállás: alapvető egészségügyi szabályok mellett, előre egyeztetett időpontban, a kért feltételek teljesítése mellett.

OPTIGÉP

A telephelyi vevőkiszolgálás a kihirdetett 46/2020. (III.16.) Kormányrendelet értelmében délután 15:00 óráig engedélyezett.

15:00 óra után a telephelyen vásárló nem tartózkodhat.

Azért, hogy a kiszolgálásnak eleget tudjunk tenni, kérjük, előzetesen telefonon egyeztessenek a kollégákkal.

Vaderstad Kft.

Kérjük kedves partnereinket és cégünkkel üzleti kapcsolatban állókat, hogy az alábbi pontokat egymás egészsége érdekében tartsák be:

Ha lehetséges, a személyes kapcsolattartás helyett törekedjünk az online kommunikációs csatornák használatára.

Az iroda épületét határozatlan ideig zárva tartjuk. Vásárlással, rendeléssel kapcsolatban a raktár ajtajánál tudnak információt kérni kollégáinktól.

A rendezvények megtartásáról online fórumainkon fogjuk tájékoztatni Önöket.

Irodai elérhetőségek:

Ügyvezető: Dr. Kalmár Tibor +36203939640
Gazdasági vezető: Avramov Szilvia +36204272244
Könyvelő: Stubenvoll Petra +36209654741
Asszisztens: Régi Boglárka +36203148468

Raktár elérhetőségei:

Raktárvezető: Piják Attila +36205566582
Alkatrész raktáros: Horváth Endre: +36204043233

 

 

Címkék: alkatrész, szervíz, koronavírus, nyitvatartás, alkatrész-ellátás
Friss hírek
Kiemelt hírek

Ezt olvasta már?

Ugrás a pácsók világába – a MATE nagy húsvéti sonka körképe

A húsvéti ünnep közeledtével egyre többen keresik a boltok polcain a különböző pácolt sonkákat és termékeket. Dr. ...