TERMÉNYFELVÁSÁRLÁSI ÁRAK:
Étkezési búza: 75.445,20 Ft (tonna)
Napraforgómag: 204.611,48 Ft (tonna)
Takarmánykukorica: 75.395,09 Ft (tonna)
Takarmányárpa: 66.053,07 Ft (tonna)
Repcemag: 184.308,19 Ft (tonna)
Full-fat szója: 195.782,48 Ft (tonna)
ÜZEMANYAGÁRAK:
Gázolaj ára: 589 Ft
Benzin ára: 586 Ft
DEVIZA KÖZÉPÁRFOLYAM:
EUR: 391,11
USD: 332,69
CHF: 417,85
GBP: 447,33
Hirdetés
Minden ami zöld, narancssárga lesz - A STIHL integrálja a VIKING márkát

Minden ami zöld, narancssárga lesz - A STIHL integrálja a VIKING márkát

Hírek - 2017.09.14

2019-től a STIHL-csoport a kerti gépeket előállító VIKING gyár teljes szortimentjét STIHL márkanév alatt értékesíti.

„Az ismertebb nemzetközi márka, a STIHL égisze alatt jobban ki tudjuk használni a VIKING számára már meglévő kereskedelmi potenciált az egész világon” – ezekkel a szavakkal alapozta meg a lépést dr. Bertram Kandziora, a STIHL Igazgató Tanácsának elnöke. A STIHL-lel ellentétben a VIKING márka forgalmazása jelenleg csak Európára korlátozódik, így a márkanévváltás egy világméretű kereskedelmi perspektívát nyújt majd a VIKING-nek középtávon. Az átállás tehát lehetővé teszi azt is, hogy a kereskedelmi és marketingtevékenység egyetlen márkára koncentráljon a jövőben.

Mivel a két prémium márka egymást kiegészítő termékportfólióval rendelkezik, változatla-nul megmarad majd a teljes gépkínálat, hogy aztán a jövőben a felhasználói igényeknek megfelelően fejlesszék tovább. „Mivel a két márka teljes termékszortimentjét egy márka alá soroljuk, nagyobb átláthatóságot és tiszta tájékozódást nyújthatunk mind a szervizszol-gáltatást biztosító szakkereskedéseknek, mind pedig a felhasználóknak. „Ezen felül a STIHL márka felhasználási területeit is kibővítjük” - hangoztatta Norbert Pick, a STIHL Igazgató Tanácsának marketingért és kereskedelemért felelős tagja. „A STIHL tapasztalata, a fejlesztésben rejlő szakértelmünk, valamint az innovációink erősítik majd vállalatunkat, ami végső soron a vásárlók javát szolgálja új termékekkel és terméktulajdonságokkal” - tette hozzá.

Az előttünk álló márkaváltás egy stratégia döntés hosszútávú perspektívákkal. „A 2019-es határidőig elegendő idő áll rendelkezésre, hogy alaposan felkészüljünk az átállásra“ mondta dr. Kandziora, az Igazgató Tanács elnöke. A STIHL Csoport garantálja, hogy a VIKING ter-mékek garanciális ügyintézése, az alkatrészellátás és a szervizelés változatlan marad. Dr. Bertram Kandziora hangsúlyozza: „Meglévő felhasználóink továbbra is számíthatnak szakkereskedéseink magas színvonalú szolgáltatásaira.“

Korábban, már 2008-ban is megtörtént egyes VIKING termékek STIHL márkanév alá voná-sa: az elektromos kézi kerti gépek zöld szín helyett narancssárgában kerültek a piacra. En-nek eredménye az eladások jelentős növekedése lett.


Az 1992 óta a STIHL Csoport részeként működő langkampfen-i VIKING gyár vezető előállí-tója a magas minőségű kerti gépeknek és eszközöknek Európában, itt készül a STIHL akku-mulátoros termékeinek jelentős része is. A VIKING a prémium márkák közé tartozik: fűnyírók, robotfűnyírók, fűnyírótraktorok, gyepszellőztetők, kerti aprítógépek és motoros kapák viselik a márkanevet. A gépeket kizárólag szervizszolgáltatást nyújtó szakkereskedéseken keresztül lehet megvásárolni.

 

Címkék: STIHL, VIKING , kerti gépek, márkanév, márka
Friss hírek
Kiemelt hírek

Ezt olvasta már?

A digitális kamerával minden áttekinthető

A KRONE a legmodernebb kameratechnikával szereli fel gépeit: A kiemelkedő képalkotó rendszerrel ellátott ...