TERMÉNYFELVÁSÁRLÁSI ÁRAK:
Étkezési búza: 65.934,70 Ft (tonna)
Napraforgómag: 141.894,57 Ft (tonna)
Takarmánykukorica: 63.049,15 Ft (tonna)
Takarmányárpa: 53.080,68 Ft (tonna)
Repcemag: 160.540,57 Ft (tonna)
Full-fat szója: 207.331,58 Ft (tonna)
ÜZEMANYAGÁRAK:
Gázolaj ára: 609 Ft
Benzin ára: 612 Ft
DEVIZA KÖZÉPÁRFOLYAM:
EUR: 386,3
USD: 356,69
CHF: 394,09
GBP: 449,89
Hirdetés
Megnyitott a Foodex, tíz kiállító az Agrármarketing Centrum standján

Megnyitott a Foodex, tíz kiállító az Agrármarketing Centrum standján

Hírek - 2024.03.08

Tíz kiállító részvételével, egy 100 négyzetméteres közösségi standmegjelenéssel vesz részt az Agrármarketing Centrum a Csendes-óceáni térség legnagyobb élelmiszer és ital szakkiállításán, a Foodex-en – adta hírül honlapján az Agrármarketing Centrum.

A tokiói seregszemle nagy népszerűségnek örvend a magyar kiállítók körében, a Covid-járvány miatti kényszerszünet okán azonban négy év után szervez ismét közösségi standot a Társaság. A kiállítási megjelenésen túl üzletember találkozót és élelmiszeripari szemináriumot is szervezett az Agrármarketing Centrum  a Tokiói Magyar Nagykövetséggel együttműködve, tizenkét hazai cég, és mintegy nyolcvan külföldi beszerző számára – olvasható az AMC honlapján.

Figyelemreméltó a magyar termékek iránti érdeklődés a japán piacon, éppen ezért örvend kiemelt népszerűségnek a Csendes-óceáni térség legnagyobb élelmiszer és ital tematikájú szakkiállítása a magyar cégek körében. Az eseményen 2019-ben 94 országból 3 316 kiállító mutatta be a termékeit a 85 000 látogató részére. Amint arról az AMC-hír beszámol, a március 5-8. között zajló seregszemlén az Agrármarketing Centrum által üzemeltetett közösségi standon többek között fagyasztott zöldségeket és gyümölcsöket, mézeket, kacsa és libahúst, borokat, szárított organikus zöldségporokat, sajtokat, cukor- és gluténmentes gabonaszeleteket, pálinkákat ajánlanak a külföldi importőrök figyelmébe.

A kiállítási megjelenés mellett a Tokiói Magyar Nagykövetségen üzletember találkozót szerveztek a Hungarian Food Business Program keretében tizenkét hazai cég és mintegy nyolcvan külföldi beszerző, disztribútor részvételével. Az ilyen alkalmak kiváló lehetőséget jelentenek az exportképes hazai cégek számára, hogy üzleti kapcsolatokat építsenek a térségben. A japán piac kifejezetten érdeklődik például a kacsa és libahús, valamint a különböző organikus termékek iránt.

A kiállításon folyamatosan veszi nyilvántartásba a magyar termékek iránt érdeklődő külföldi szakmai beszerzőket az Agrármarketing Centrum exportfejlesztési üzletága, a Hungarian Food Business Program. A program digitális platformja, a Hungarian Food Business katalógus már 219 magyar élelmiszeripari gyártócég több mint kétezer termékét, 364 külföldi beszerző vállalat és további 129 egyéb felhasználó (jellemzően nagykövetség, főkonzulátus, szakmai szervezet) adatait tartalmazza.

Címkék: kiállítás
Friss hírek
Kiemelt hírek

Ezt olvasta már?

Perspektivikus vízgazdálkodás nagy termésért és ...

A jó vízgazdálkodás minden gazdálkodónak elsődleges legyen! Főleg azoknak, akik termőterületén az átlagos éves ...