Megnyitott a Foodex, tíz kiállító az Agrármarketing Centrum standján
Hírek - 2024.03.08
Tíz kiállító részvételével, egy 100 négyzetméteres közösségi standmegjelenéssel vesz részt az Agrármarketing Centrum a Csendes-óceáni térség legnagyobb élelmiszer és ital szakkiállításán, a Foodex-en – adta hírül honlapján az Agrármarketing Centrum.
A tokiói seregszemle nagy népszerűségnek örvend a magyar kiállítók körében, a Covid-járvány miatti kényszerszünet okán azonban négy év után szervez ismét közösségi standot a Társaság. A kiállítási megjelenésen túl üzletember találkozót és élelmiszeripari szemináriumot is szervezett az Agrármarketing Centrum a Tokiói Magyar Nagykövetséggel együttműködve, tizenkét hazai cég, és mintegy nyolcvan külföldi beszerző számára – olvasható az AMC honlapján.
Figyelemreméltó a magyar termékek iránti érdeklődés a japán piacon, éppen ezért örvend kiemelt népszerűségnek a Csendes-óceáni térség legnagyobb élelmiszer és ital tematikájú szakkiállítása a magyar cégek körében. Az eseményen 2019-ben 94 országból 3 316 kiállító mutatta be a termékeit a 85 000 látogató részére. Amint arról az AMC-hír beszámol, a március 5-8. között zajló seregszemlén az Agrármarketing Centrum által üzemeltetett közösségi standon többek között fagyasztott zöldségeket és gyümölcsöket, mézeket, kacsa és libahúst, borokat, szárított organikus zöldségporokat, sajtokat, cukor- és gluténmentes gabonaszeleteket, pálinkákat ajánlanak a külföldi importőrök figyelmébe.
A kiállítási megjelenés mellett a Tokiói Magyar Nagykövetségen üzletember találkozót szerveztek a Hungarian Food Business Program keretében tizenkét hazai cég és mintegy nyolcvan külföldi beszerző, disztribútor részvételével. Az ilyen alkalmak kiváló lehetőséget jelentenek az exportképes hazai cégek számára, hogy üzleti kapcsolatokat építsenek a térségben. A japán piac kifejezetten érdeklődik például a kacsa és libahús, valamint a különböző organikus termékek iránt.
A kiállításon folyamatosan veszi nyilvántartásba a magyar termékek iránt érdeklődő külföldi szakmai beszerzőket az Agrármarketing Centrum exportfejlesztési üzletága, a Hungarian Food Business Program. A program digitális platformja, a Hungarian Food Business katalógus már 219 magyar élelmiszeripari gyártócég több mint kétezer termékét, 364 külföldi beszerző vállalat és további 129 egyéb felhasználó (jellemzően nagykövetség, főkonzulátus, szakmai szervezet) adatait tartalmazza.
Címkék: kiállításKalászfuzáriózis, kalászvédelem
Minden gyomproblémára van jó megoldásunk – kukoricában is!
Korszerű fejési rendszerek a világban
Átadásra került az 1000. eladott Tempo Magyarországon!
Lehet hideg, problémás vagy száraz a talaj, GreenFert ...
Öntözésfejlesztési pályázatok
Miért kell a kén? – Legyél profi a búza nitrogén- és ...
Biztos tudással a jelen és a jövő kihívásaival szemben
A sebesség minden, csak nem állandó
A repceméz hatása. Avagy: ezért érdemes fogyasztani!