Hirdetés
Eltűnik egy népszerű tejtermékmárka neve a magyar polcokról

Eltűnik egy népszerű tejtermékmárka neve a magyar polcokról

Agrárgazdaság - 2023.05.24

Költségmegtakarítást remél az Aldi attól, hogy a Magyarországon is népszerű Milfina tejtermékmárka nevét Milsanira változtatja. A módosítás az összetételt és a beltartalmat nem érinti.

A német Aldi áruházláncot idehaza senkinek sem kell bemutatni, hiszen a 2008-ban megnyitott hálózatnak ma már 166 üzlete és 6000 alkalmazottja van Magyarországon. Most az egyik népszerű termékcsoportjában történt jelentős változás.

Költségcsökkentési okokból a Milfina tejtermékmárka neve mostantól Milsani lesz, bár ez a receptúrát és a beltartalmat nem érinti, csupán a csomagolást. Továbbra is elérhető lesz viszont a kizárólag magyar beszerzésből, magyar alap-, illetve nyersanyagokból készülő Kokárdás márka.

Az Aldi jelenleg 270-féle tejterméket kínál az üzletei polcain. A hagyományos magyar konyha alapanyagain túl – mint például a rögös túró, a tejföl, a natúr joghurt, a trappista sajt – előszeretettel lepi meg a vásárlókat egy-egy különlegességgel, magyar vagy nemzetközi ritkaságokkal – például a skyr joghurttal, vagy épp francia és svájci sajtokkal.



A tejtermékek azonosítását is megkönnyíti a mostani változtatás, a Milsani nevet a hazai, illetve nemzetközi beszerzésű árucikkek egyaránt megkapják. A tejes dobozok esetében változni fog a termékek zsírszázalék szerinti színezése is: a jövőben a 1,5%-os kék, a 2,8%-os piros, a 3,5%-os pedig fekete színű lesz.

A laktózmentes tejtermékek is Milsani név alatt lesznek kaphatók: a „sima” laktózmentes tej a jövőben lila, míg a 3,5%-os laktózmentes tej fekete és lila színű dobozt kap.

A magyar beszerzésű Milsani tejtermékeket könnyű lesz felismerni, hiszen a csomagoláson a termék eredetére utaló nemzeti színű szalag mellett a már megszokott Magyar Termék, Hazai termék védjegyek jelölések is megtalálhatók lesznek.

Címkék: aldi, német, üzletlánc, tejtermék, névváltoztatás, magyarország
Kiemelt hírek