Eltűnik egy népszerű tejtermékmárka neve a magyar polcokról
Agrárgazdaság - 2023.05.24
Költségmegtakarítást remél az Aldi attól, hogy a Magyarországon is népszerű Milfina tejtermékmárka nevét Milsanira változtatja. A módosítás az összetételt és a beltartalmat nem érinti.
A német Aldi áruházláncot idehaza senkinek sem kell bemutatni, hiszen a 2008-ban megnyitott hálózatnak ma már 166 üzlete és 6000 alkalmazottja van Magyarországon. Most az egyik népszerű termékcsoportjában történt jelentős változás.
Költségcsökkentési okokból a Milfina tejtermékmárka neve mostantól Milsani lesz, bár ez a receptúrát és a beltartalmat nem érinti, csupán a csomagolást. Továbbra is elérhető lesz viszont a kizárólag magyar beszerzésből, magyar alap-, illetve nyersanyagokból készülő Kokárdás márka.
Az Aldi jelenleg 270-féle tejterméket kínál az üzletei polcain. A hagyományos magyar konyha alapanyagain túl – mint például a rögös túró, a tejföl, a natúr joghurt, a trappista sajt – előszeretettel lepi meg a vásárlókat egy-egy különlegességgel, magyar vagy nemzetközi ritkaságokkal – például a skyr joghurttal, vagy épp francia és svájci sajtokkal.
A tejtermékek azonosítását is megkönnyíti a mostani változtatás, a Milsani nevet a hazai, illetve nemzetközi beszerzésű árucikkek egyaránt megkapják. A tejes dobozok esetében változni fog a termékek zsírszázalék szerinti színezése is: a jövőben a 1,5%-os kék, a 2,8%-os piros, a 3,5%-os pedig fekete színű lesz.
A laktózmentes tejtermékek is Milsani név alatt lesznek kaphatók: a „sima” laktózmentes tej a jövőben lila, míg a 3,5%-os laktózmentes tej fekete és lila színű dobozt kap.
A magyar beszerzésű Milsani tejtermékeket könnyű lesz felismerni, hiszen a csomagoláson a termék eredetére utaló nemzeti színű szalag mellett a már megszokott Magyar Termék, Hazai termék védjegyek jelölések is megtalálhatók lesznek.
Címkék: aldi, német, üzletlánc, tejtermék, névváltoztatás, magyarországA köles, mint alternatív növény jelentősége a korszerű ...
Visszatér régi jó „barátunk” – Véleménycikk az elektronikus ...
Isterra tavaszi ajánlat – A szója végre elfoglalja megérdemelt ...
A vetéstechnológia és a vízellátás hatása a csemegekukorica ...
Folytatódik a legkisebb termelők támogatási programja
Növényvédelem és ami mögötte van – A HORSCH fejlett talajművelő ...
Olajfák a szőlőhegyen? – Zöldség- és gyümölcstermesztő ...
„Sok hűhó semmiért?” – Gondolatok a magyar vetőmagágazat ...
JÖN A 43. AGROmashEXPO
A legfontosabb gyakorlati tippek a nyertes Öntözésfejlesztési ...