A megjelent mikro-, kis- és középvállalkozások piaci megjelenésének támogatása című, GINOP-1.3.1-15 kódjelű pályázati felhívásra továbbra is be lehet nyújtani a támogatási kérelmeket
Támogatások - 2015.11.10
Amennyiben vállalkozása 2016-ban vagy 2017-ben külföldi kiállításon, vásáron, árubemutatón kívánja termékét népszerűsíteni külföldi piacszerzés céljából, használja ki a lehetőséget!
Igényeljen 50% támogatást 1,5-20 millió Ft értékben tervei megvalósításához!
A külföldi kiállításokon, vásárokon, árubemutatókon történő megjelenés mellett a következő tevékenységek megvalósítása is támogatott (kiegészítő tevékenységként):
- Piackutatás a célországban
- Szállítmányozási, biztosítási költségek
- Utazási, szállítási költségek
- Online megjelenés
- Marketing és üzleti tanácsadás
- Marketing költségek
- Amennyiben vállalkozása
Feltételek:
- vidéki telephelyen végzi feldolgozóipari (gyártói, termelői) tevékenységét
- rendelkezik legalább 2, de legfeljebb 250 fővel
- valamint legalább 2 lezárt, teljes üzleti évvel
- export árbevétellel az utolsó két év valamelyikében
Szerző: Rolling Consulting
Címkék:
Szárbontás és talajoltás Natur Technológiával – tegye meg az ...

Mikrobiológiai készítmények alkalmazása az AÖP-ben

Az új precíziós pályázat megjelenésére várnak a gazdák

Új szabályok jönnek a vetésváltásra és a nem termelő területek ...

Műtrágya nélkül indítjuk el a kalászosokat!?

Tovább folytatódik az árverés útján történő földértékesítés

Így alakulnak a kalodás tűzifa árak 2023-ban

Hírek, információk a szántóföldről - Hozamapasztó gabona ...

Megfelelő idén a kukorica- és a napraforgótermés

HORSCH újdonságok a 2023-as Agritechnica kiállításra